
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Στη Γενική Καρτέλα μπορείς να βρεις συνολικές πληροφορίες για τον λογαριασμό σου και τους πελάτες σου
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΔιαχειριστικό Λογιστή
Ως λογιστής βλέπεις όλα τα τελευταία μηνύματα που έχουν σταλεί στους πελάτες σου από το προσωπικό σου, τις τελευταίες καταχωρήσεις που έχουν γίνει καθώς και ληγμένες δόσεις που πιθανά έχουν ξεχαστεί από τους πελάτες σου.

σημαντικό σχόλιο:
Η Γενική Καρτέλα είναι σχεδιασμένη ώστε να δίνει μια συνοπτική εικόνα τόσο στον λογιστή όσο και στους πελάτες τουΔιαχειριστικό Πελάτη
Στην αντίστοιχη καρτέλα, ο πελάτης σου βλέπει τα μηνύματα που του στέλνεις, τις ληγμένες δόσεις και τις προσεχείς πληρωμές που έχει να κάνει.


ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ο σκοπός της καρτέλας ΠΛΗΡΩΜΕΣ είναι να τόσο εσύ όσο και ο πελάτης σου μια κοινή εποπτεία των υποχρεώσεών του.
Διαχειριστικό Λογιστή
Ως λογιστής βλέπεις τις πληρωμές όλων των πελατών σου και έχεις δυνατότητα να φιλτράρεις ανά πελάτη ώστε να μπορείς εύκολα να παρέχεις πληροφόρηση για τις πληρωμές που πρέπει να γίνουν

σημαντικό σχόλιο:
Οι καρτέλα Πληρωμές είναι σχεδιασμένη ώστε να μπορείς τόσο εσύ όσο και οι πελάτες σου να βλέπετε με μια ματιά όλη την πληροφορία που χρειάζεται ο κάθε ένας.Διαχειριστικό Πελάτη
Στην αντίστοιχη καρτέλα των πληρωμών, οι πελάτες σου βλέπουν τις πληρωμές που έχουν κάνουν καθώς και τα στοιχεία πληρωμής για κάθε μια από αυτές.


ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η καρτέλα ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορείς να βλέπεις και να διαμοιράζεις εύκολα τα βασικά έγγραφα των πελατών σου από τον υπολογιστή ή την εφαρμογή.
Διαχειριστικό Λογιστή
Ως λογιστής μπορείς να ανεβάσεις οποιοδήποτε εταιρικό έγγραφό στον πελάτη σου. Αυτό θα βρίσκεται πάντα εκεί τόσο για εσάς όσο και για εκείνον ώστε να αποφεύγονται άσκοπα τηλεφωνήματα ή mail.

σημαντικό σχόλιο:
Τα εταιρικά έγγραφα είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής ώστε να μπορείς να έχεις πρόσβαση από οπουδήποτε βρίσκεσαι.Διαχειριστικό Πελάτη
Στην ίδια καρτέλα ο πελάτης σου βλέπει συγκεντρωμένα όλα τα έγγραφα της επιχείρησής του ώστε να μπορεί να τα αποστέλλει άμεσα οπουδήποτε απαιτείται.


ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Βρες εύκολα όλα τα στοιχεία για: Αναλυτική Μισθοδοσία, ΑΠΔ, ΦΜΥ/ΙΚΑ, Πίνακες Προσωπικού, Καταγγελίες/ Αποχωρήσεις, Συμβάσεις Εργασίας, ΑΔΕ και εν γένει όλες οι πληροφορίες του τμήματος προσωπικού.
Διαχειριστικό Λογιστή
Ως λογιστής μπορείς να ανεβάσεις τη μισθοδοσία στον πελάτη σου και να τον ειδοποιήσεις για κάθε σχετική υποχρέωση. Υπάρχει ειδικό πεδίο για την τεκμηρίωση της ενημέρωσης του πελάτη, ώστε να είσαι κατοχυρωμένος.

σημαντικό σχόλιο:
Η Καρτέλα ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ απλοποιεί και κατοχυρώνει τη δουλειά σου ως λογιστήςΔιαχειριστικό Πελάτη
Στην αντίστοιχη καρτέλα, ο πελάτης σου μπορεί να δει όλα τα έγγραφα που αφορούν την Μισθοδοσία και να φιλτράρει ανά χρονική περίοδο ή είδος εγγράφου.


ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ζήτησε από τους πελάτες σου να συμπληρώσουν τα στοιχεία του νέου εργαζόμενου στη σχετική καρτέλα και απόφυγε τα λάθη των τηλεφωνικών προσλήψεων
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΔιαχειριστικό Λογιστή
Ως λογιστής μπορείς να δεις όλα τα στοιχεία προσλήψεων των πελατών σου από ένα σημείο, αποφεύγοντας να μπαίνεις στο ΕΡΓΑΝΗ για κάθε ένας ξεχωριστά

σημαντικό σχόλιο:
Οι προσλήψεις είναι μια από τις πιο αγχωτικές διαδικασίες για έναν λογιστή. Κάνε το γρήγορα και σωστά μέσω του CloudTΔιαχειριστικό Πελάτη
Ο Πελάτης σου έχει πρόσβαση στα στοιχεία προσλήψεων άμεσα από την εφαρμογή του και μπορεί να σου ζητήσει να κάνεις μια πρόσληψη χωρίς να σε πάρει τηλέφωνο. Αυτό είναι μια δυνατότητα που δίνει προστιθέμενη αξία στις υπηρεσίες σου


ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Απαλλάξου από την υποχρέωση να ξαναστέλνεις τα βιβλία εσόδων εξόδων οποτεδήποτε τα χρειάζεται ο πελάτης σου. Αντικατάστησε την απάντηση "Θα σου τα στείλω" με την απάντηση "Βρίσκονται ήδη στο CloudT"
Διαχειριστικό Λογιστή
Ως λογιστής ανεβάζεις τα βιβλία του πελάτη σου μια φορά/έτος. Αυτό ήταν!

σημαντικό σχόλιο:
Το 90% των πελατών χρειάζεται τα βιβλία εσόδων εξόδων του 2-3 φορές ανά έτος. Τις περισσότερες φορές αυτό μεταφράζεται σε ένα τηλέφωνο στον λογιστήΔιαχειριστικό Πελάτη
Ο Πελάτης σου μπορεί να έχει πρόσβαση στα βιβλία εσόδων εξόδων, διαφόρων πράξεων ή τα ισοζύγιά του όποτε θέλει. Δεν χρειάζεται να τα αποθηκεύει τοπικά, ούτε να μπαίνει στη ΓΓΠΣ


ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Ζήτησε από τους πελάτες σου να εκδίδουν τιμολόγια μέσα από το CloudT και έχεις ταυτόχρονα μια ηλεκτρονική αρχειοθέτηση τιμολογίων, μείωση του διαχειριστικού φόρτου καταχώρησης και φυσικά έγκαιρη παράδοση τιμολογίων.
Διαχειριστικό Λογιστή
Ως λογιστής μπορείς να έχεις πρόσβαση σε μια αρχειοθέτηση των τιμολογίων εσόδων των πελατών, χωρίς να κάνεις καμία καταχώρηση, χωρίς να χρειαστεί να τηλεφωνήσεις για να τα παραλάβεις και χωρίς να έχεις την ευθύνη της φύλαξης του φυσικού αρχείου.

σημαντικό σχόλιο
Μείωσε το κόστος λειτουργίας για τους πελάτες σου και αύξησε την ποιότητα της δικής σου υπηρεσίαςΔιαχειριστικό Πελάτη
Βρείτε εύκολα όλα τα στοιχεία για: Αναλυτική Μισθοδοσία, ΑΠΔ, ΦΜΥ/ΙΚΑ, Πίνακες Προσωπικού, Καταγγελίες/ Αποχωρήσεις, Συμβάσεις Εργασίας, ΑΔΕ και εν γένει όλες οι πληροφορίες του τμήματος προσωπικού.


ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η καρτέλα ΦΟΡΟΙ έχει σχεδιαστεί για να κάνει σαφές στον λογιστή και στον πελάτη του, τι φορολογικές υποχρεώσεις υπάρχουν, τι είναι πληρωμένο και τι έχει λήξει
Διαχειριστικό Λογιστή
Ως λογιστής καταχωρείς στη σχετική καρτέλα, τους φόρους των πελατών σου. Από το πεδίο "Παρατηρήσεις" εξηγείς στον πελάτη γραπτώς τι αφορά έκαστος φόρος. Μια ειδοποίηση στέλνεται αυτόματα στην εφαρμογή και στο email του πελάτη ώστε να τεκμηριώσει την επικοινωνία.

σημαντικό σχόλιο
Μόνο το 5% των πελατών γνωρίζουν τις φορολογικές υποχρεώσεις τους για τον τρέχοντα μήνα.Διαχειριστικό Πελάτη
Ο Πελάτης σου, έχει συγκεντρωμένες σε μια λίστα όλες τις φορολογικές του υποχρεώσεις, γνωρίζοντας κάθε στιγμή την κατάσταση πληρωμής για κάθε μια από αυτές. Αυτό είναι μια υπηρεσία που χρειάζονται οι πελάτες. Ταυτόχρονα, η πρακτική αυτή σε απαλλάσσει από την συνεχή έρευνα στη ΓΓΠΣ οποτεδήποτε θέλει ένας πελάτης να αποκτήσει την φορολογική του εικόνα.


ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Από την καρτέλα ΜΗΝΥΜΑΤΑ μπορείς να δεις όλη την επικοινωνία που έχει γίνει από το λογιστικό σου γραφείο, από οποιοδήποτε χρήστη.
Διαχειριστικό Λογιστή
Ως λογιστής χρειάζεσαι ένα εξειδικευμένο εργαλείο επικοινωνίας με τους πελάτες. Τα mailbox δεν είναι το κατάλληλο μέρος αρχειοθέτησης. Από το διαχειριστικό σου μπορείς να δεις όλη την επικοινωνία που έχει γίνει από κάθε συνεργάτη σου ή με κάθε πελάτη σου.

σημαντικό σχόλιο
Το 97% των λογιστών είχε κάποιο παράπονο από πελάτη του το τελευταίο έτος που οφείλονταν σε σφάλμα επικοινωνίας, Εσύ;Διαχειριστικό Πελάτη
Ο Πελάτης σου γνωρίζει ότι μπορεί να έχει άμεση επικοινωνία μαζί σου μέσω της εφαρμογής. Γνωρίζει επίσης ότι οποιαδήποτε επικοινωνία έχει να κάνει με τη λογιστική του διαχείριση υπάρχει αρχειοθετημένη στο CloudT. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για τους πελάτες σου.


Αναφορές
Με την εφαρμογή cloudt έχετε πρόσβαση σε όλες τις Αναφορές του γραφείου σας για:
Μισθοδοσία / ΦΠΑ / Εργασίες / Ημερολόγιο / Εταιρικά Έγγραφα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΑναλυτικά οι αναφορές
Μισθοδοσία / ΦΠΑ / Εργασίες / Ημερολόγιο / Εταιρικά Έγγραφα

Μισθοδοσία / ΦΠΑ / Εργασίες / Ημερολόγιο / Εταιρικά Έγγραφα
δείτε αναλυτικά!
Εργασίες
Καταγράψτε τις εργασίες που πρέπει να γίνουν και μοιράστε αρμοδιότητες.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΕργασίες
Καταγράψτε τις εργασίες που πρέπει να γίνουν και μοιράστε αρμοδιότητες.

Εργασίες
Καταγράψτε τις εργασίες που πρέπει να γίνουν και μοιράστε αρμοδιότητες.